Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Egbert, Margriet en Joke Oomkes - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Egbert, Margriet en Joke Oomkes - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: OomkesX3

Blijf op de hoogte en volg Egbert, Margriet en Joke

13 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is gelukt, we hebben een aantal foto's geplaatst bij de verschillende verslagen. In het fotoboek kun je ze allemaal zien.

Veel kijk plezier,

Margriet, Egbert en Joke

• 13 November 2011 - 13:49

Karin:

Wat een leuke foto's! Vooral die op het paard en op de muur. Heel erg leuk. Jullie zien er vrolijk en ontspannen uit. En wat indrukwekkend toch die muur. Slingert eindeloos door het landschap. Heel bijzonder.
    Dank je voor het plaatsen.
    Kus x3, Karin.

Egbert, Margriet en Joke

Wij vertrekken 5 november 2011 tot donderdag 1 december 2011 met een rondreis door China, Tibet en Nepal. Hieronder een overzicht waar wij wanneer ongeveer uit zullen hangen. Zaterdag 5 november vliegen we om 18.35 uur vanaf Schiphol naar Beijing met vlucht KL897. Op zondag 6 november komen we om 9.50 uur plaatselijke tijd in Beijing aan. Na met een gids Beijing te hebben bekeken vertrekken we woensdag 9 november om 20.09 uur met de trein naar Lhasa. Daar komen we op vrijdag 11 november om 16.00 uur aan. Op dinsdag 15 november vertrekken we met een auto en chauffeur vanuit Lhasa richting Nepal. We overnachten achtereenvolgens in Gyantse, Shigatse (2 nachten), Sakya, Rongbuk (daar bezoeken we de volgende dag het Mount Everest Basecamp). Vervolgens hebben we een transfer naar Lao Tingri. Maandag 21 november steken we te voet de grens over met Nepal en hebben we een transfer van Kodari naar Kathmandu. Donderdag 24 november vertrekken we naar Chitwan N.P. Zondag 27 november vertrekken we van Chitwan N.P. naar Pokhara. Dinsdag 29 november komen we weer terug in Kathmandu waar we op woensdag 30 november om 14.15 uur vertrekken met vlucht 9W 261 JetAir naar Delhi. Daar komen we om 15.45 uur aan. Helaas moeten we dan even wachten tot 01.50 uur op vlucht KL872 die ons weer naar Nederland zal brengen. Als alles goed gaat komen we op donderdag 1 december om 6.05 uur aan op Schiphol. We hebben er zin in en kijken erg uit naar de verschillende landen, culturen en natuur die we gaan zien. We zullen ons best doen deze blog regelmatig bij te werken met een berichtje als we tenminste over internet kunnen beschikken.